
ქართული მობილური ოპერატორი, სელფი მობაილი, რომელიც 1.42 მლნ აბონენტს ემსახურება, აპრილში ახალი საკომუნიკაციო პლატფორმით წარდგა. პლატფორმის გზავნილია - “ვილაპარაკოთ”, რაც მთლიანად ბრენდის პოზიციონირებასაც განსაზღვრავს.

ლიბერთი „ბიზნეს დიალოგის“ ფარგლებში სამეგრელოს რეგიონის მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებს შეხვდა. შეხვედრას ესწრებოდნენ ბანკის პარტნიორები, „აწარმოე საქართველოში“ და „სოფლის განვითარების სააგენტოს“ წარმომადგენლები.

ქართული ღვინის პრეზენტაციას და პროფესიულ დეგუსტაციას ფრანგი ღვინის ექსპერტი კლემანს ჟირო (Clemence Giraud) უძღვებოდა.

იურიდიული ფირმა „ბიელსი“, რომელიც 2000 წელს პროფესიონალი იურისტების მიერ დაარსდა და 25 წლიან საქმიან გამოცდილებას ითვლის, „საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის“ წევრი გახდა.

„საქკაბელის“ პროდუქციას ევროპაში ერთ-ერთი ყველაზე ავტორიტეტული ელექტროტექნიკური პროდუქტების მასერტიფიცირებელი ორგანოს მიერ ხარისხის სერტიფიკატები მიენიჭა.

ცნობილი ამერიკული მედიაკომპანიის Netflix ერთ-ერთ ყველაზე რეიტინგულ სერიალში „Somebody Feed Phil” მე-8 სეზონის მე-4 ეპიზოდი საქართველოს და ქართულ ღვინოს მიეძღვნება.

საკონტეინერო გადაზიდვების ინდექსი (Containerized Freight Index) 17 ივნისის მდგომარეობით უცვლელად, 2.088.24 პუნქტზე ივაჭრება.

ლიბერთი არაუზრუნველყოფილ სამომხმარებლო სესხებზე საზაფხულო კამპანიას ‘რას ფიქრობ?’ იწყებს, რომლის ფარგლებშიც მომხმარებელს კონკურენტულ პირობებს სთავაზობს.

ღვინის ეროვნული სააგენტოს ორგანიზებით, საქართველოს იაპონელი ღვინის პროფესიონალები სტუმრობდნენ. 12-კაციან ჯგუფს იაპონელი ღვინის მაგისტრი კენიჩი ოჰაში ხელმძღვანელობდა.

საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ (GCCA), სურსათის ეროვნული სააგენტოს მომართვის საფუძველზე, პესტიციდებისა და აგროქიმიკატების საცალო რეალიზაციის ბაზარზე მონიტორინგი დაიწყო.