ქართული ღვინის საექსპორტო ბაზრების დივერსიფიკაციის მიზნით, ღვინის ეროვნული სააგენტოს მხარდაჭერით და სააგენტოს კონტრაქტორი პოლონური მარკეტინგული კომპანიის „People PR” ორგანიზებით, ქართული ღვინის დეგუსტაცია პოლონეთის დედაქალაქში გაიმართა.
ქართული ღვინის საექსპორტო პოტენციალის გაზრდისა და ბაზრების დივერსიფიცირების მიზნით, ღვინის ეროვნული სააგენტოს ფინანსური და ორგანიზაციული მხარდაჭერით, 2025 წლის 10 თვეში, ქართული ღვინო 29 გამოფენა-ფესტივალსა და 250-მდე დეგუსტაცია-სემინარზე აშშ-ში, ევროპისა და აზიის, ჯამში, 20-მდე ქვეყანაში იყო წარდგენილი.
ყურძენი, რომლითაც ღვინო მზადდება, უნდა იყოს უკომპრომისოდ მაღალი ხარისხის, - აღნიშნა ღვინის ეროვნული სააგენტოს თავმჯდომარემ, ლევან მეხუზლამ 2025 წლის რთველის შეჯამებისას.
ტემპერატურის კლებასთან ერთად გათბობის სისტემა ჩვენი ყოველდღიურობის ნაწილი ხდება. ზამთარი მოდის სწრაფად, ტემპერატურა მცირდება, და სწორედ ეს არის დრო, როცა კომფორტი სახლში ყველაზე მნიშვნელოვანია. სწორედ ამიტომ გათბობის ქვაბი, როგორც სისტემის მთავარი ელემენტი, განსაკუთრებული ყურადღებას მოითხოვს.
კანადის ქალაქ კელოვნაში, 26-29 ოქტომბერს გამართულ WWTG-ის წლიურ შემაჯამებელ შეხვედრაზე, მონაწილეებმა ღვინით ვაჭრობის მარეგულირებელი შეთანხმებების განახლებისა და დარგის მდგრადი განვითარების საკითხები განიხილეს.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს მხარდაჭერით და სააგენტოს კონტრაქტორი კომპანიის, Wijnimport Bleeker-ის ორგანიზებით, ნიდერლანდების სამეფოში, ქალაქ მაასტრიხტში საერთაშორისო გასტრონომიულ ფესტივალზე Folie culinaire ქართული ღვინის წარდგენა გაიმართა.
საქართველოში 2025 წლის იანვარ-სექტემბერში გაცემულია 8 597 ნებართვა (წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით 2.8 პროცენტით ნაკლები) 8 483.4 ათასი კვ.მ ფართობის შენობა-ნაგებობების მშენებლობაზე (წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით 1.0 პროცენტით ნაკლები).
სელფი მობაილი ყოველწლიური კონფერენციის - eCommerce Day Georgia 2025-ის პარტნიორია.
ქართული ღვინის მწარმოებელი რვა კომპანიის 25-მდე სხვადასხვა სტილის ღვინო ჩინეთის საკვებისა და ღვინის საერთაშორისო გამოფენაზე „China Food and Drinks Fair“ იყო წარმოდგენილი.
ქართული ღვინის აშშ-ის ბაზარზე ექსპორტის ზრდის მიზნით, ღვინის ეროვნული სააგენტოს და ამერიკული მარკეტინგული კომპანიის, Colangelo & Partners-ის ორგანიზებით, ქალაქ ნიუ იორკში გამართულ ღვინის საერთაშორისო ფესტივალზე, Karakterre-ზე ქართული ღვინის რვა მარანი იყო წარდგენილი.