
2024 წელს საქართველოში საერთაშორისო ვიზიტების რაოდენობამ 6.5 მლნ შეადგინა, რაც მცირედით აღემატება (4.6%) 2023 წლის მაჩვენებელს - ვკითხულობთ PMCG-ის ანგარიშში.

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის საკონვენციო და საგამოფენო ბიურო არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, აბუ დაბიში Meetings Arabia & Luxury Travel (MALT) კონგრესზე წარდგა.

ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში გავლენიანი სამოგზაურო გამოცემა Condé Nast Traveller-ი საქართველოს შესახებ სტატიას ავრცელებს. გამოცემის ჟურნალისტი ლიდია სვინსკო მკითხველს საქართველოში მოგზაურობას ურჩევს.

სტატისტიკის ეროვნული სამსახური საქართველოს ადგილობრივი ტურიზმის შესახებ ინფორმაციას აქვეყნებს.

მარკეტინგულ კომპანიასთან „People PR” თანამშრომლობის მიზანი პოლონეთის ბაზარზე ქართულ ღვინის ცნობადობისა და საექსპორტო პოტენციალის მაქსიმალური გაზრდის ხელშეწყობაა. ღვინის ეროვნული სააგენტო „People PR-თან“ 2022 წლიდან თანამშრომლობს.

საქართველოს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ თურქეთში, სტამბოლში საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაში მიიღო მონაწილეობა.

ეფექტური მმართველობისა და წინდახედული პოლიტიკის შედეგად, საქართველომ 2021-2023 წლებში მნიშვნელოვან, 9.7 % ეკონომიკურ ზრდას მიაღწია საშუალოდ, - ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი კობახიძემ მსოფლიო მთავრობათა სამიტზე სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა.

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია იტალიაში, მილანის საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე საქართველოს სტენდით წარდგა.

სტატისტიკის ეროვნული სამსახურის მონაცემებით, 2024 წელს საქართველოს ტერიტორიიდან დაფიქსირდა საქართველოს რეზიდენტი მოგზაურების 2.8 მილიონი გასვლა საზღვარგარეთ, რაც 1.4 პროცენტით ნაკლებია წინა წლის მაჩვენებელზე.

2024 წელს საქართველოს ტერიტორიიდან დაფიქსირდა საქართველოს რეზიდენტი მოგზაურების 2.8 მილიონი გასვლა საზღვარგარეთ, რაც 1.4 პროცენტით ნაკლებია წინა წლის მაჩვენებელზე.