3 აგვისტოს, რაჭაში, კურორტ შოვში, სტიქიური უბედურების შედეგად დაზარალებულების დასახმარებლად თიბისიში გაიხსნა საქველმოქმედო ანგარიში, რომელშიც ჯამში შეგროვდა 775 000 ლარი.
თიბისი, კიბერუსაფრთხოებისა და ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარების რეგიონული კონფერენციის − „GITI 2023“ ფარგლებში გამართულ კონკურსში დაჯილდოვდა ნომინაციაში „IT განათლების საუკეთესო პროვაიდერი“.
ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში თურქულმა ავიაკომპანია Pegasus-მა ოპერირება დაიწყო.
პრესტიჟულმა ამერიკულმა ღვინის ჟურნალმა „Wine Enthusiast“ ქართული ღვინის სარეკლამო კამპანია დაიწყო. „Wine Enthusiast“ 1979 წელს დაარსდა, დღეს ის ერთ-ერთი ყველაზე მაღალი რეპუტაციის მქონე ღვინის ჟურნალი და ღვინის ონლაინ მედია პლატფორმაა აშშ-ის ბაზარზე, 5 მილიონიანი აუდიტორიით.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს ხელშეწყობითა და სააგენტოს კონტრაქტორი მარკეტინგული კომპანიის ,,Red bridge” ორგანიზებით, ჰოკაიდოს პროვინციის დედაქალქ საპოროში ქართული ღვინის დეგუსტაცია-სემინარი რესტორნებისა და ღვინის მაღაზიების მფლობელი სადისტრიბუციო კომპანიის „Washidu” წარმომადგენლებისთვის გაიმართა.
ვიცე-პრემიერმა, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრმა, ლევან დავითაშვილმა „500 სტარტაპის დემო დღის“ ღონისძიებაში მიიღო მონაწილეობა.
"თიბისის" ლოიალობის პროგრამა ერთგული ზუსტად 1 თვის წინ განახლდა და მომხმარებლები უკვე თიბისის ნებისმიერი ბარათით გადახდისას აგროვებენ ერთგულ ქულებს.
აეროპორტების გაერთიანებამ დავით აღმაშენებლის სახელობის საერთაშორისო აეროპორტის განვითარების გენერალურ გეგმასთან დაკავშირებით საერთაშორისო ტენდერი გამოაცხადა, რომელშიც IATA-მ გაიმარჯვა.
"თიბისის" მხარდაჭერით, 11-12 დეკემბერს საქართველოში კიბერუსაფრთხოებისა და ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარების ყველაზე მასშტაბური ღონისძიება ჩატარდა.
„საქართველო ამაყად ატარებს ღვინის სამშობლოს ტიტულს” - ასე იწყებს CNN ქართული ღვინის ისტორიასა და კულტურაზე თხრობას.