თიბისი უკვე მეორე წელია, ტექ პლატფორმის გამოყენებით, შიდა კომუნის გასაძლიერებლად, თანამშრომლებისთვის წელიწადში რამდენჯერმე ატარებს შეხვედრებს, რომლებსაც ტექნოლოგიური კონფერენციის სახე აქვს.
ფესტივალი, რომლის ერთ-ერთი მხარდამჭერი ღვინის ეროვნული სააგენტოა, ასოციაციის „ღვინო ბოლნისი“ ინიციატივით უკვე მეორედ გაიმართა და მასში საქართველოს სხვადასხვა კუთხიდან 50-მდე ღვინის მწარმოებელმა მიიღო მონაწილეობა.
2024 წლის აპრილში თბილისში საშუალო ზომის ბინის ქირა წინა თვის დონეზე დარჩა (კვადრატულზე 9.9 აშშ დოლარი) - ამის შესახებ Galt&taggart-ის კვლევაშია საუბარი.
კომპანია “გლობალ აიდი” წელს “ოქროს ბრენდის” დაჯილდოვების მე-19 ცერემონიალს ატარებს.
აპლიკაციით მომუშავე ტაქსის მძღოლებისთვის თიბისი ლიზინგმა სპეციალური პროდუქტი შექმნა, რომელიც ავტომობილის შეძენას ან კატეგორიის გაუმჯობესებას ამარტივებს. ამისთვის მძღოლი მინიმალურ პირობებს უნდა აკმაყოფილებდეს, მაგალითად: ფლობდეს მართვის მოწმობას და უფიქსირდებოდეს ყოველთვიური შემოსავალი.
ბაზისბანკის ფინანსური მხარდაჭერით და ნინო სურგულაძის საქველმოქმედო ფონდ „ნატვრის ხის“ ორგანიზებით, თელავის ვაჟა-ფშაველას სახელობის სახელმწიფო დრამატულ თეატრში, ნინო სურგულაძის სოლო კონცერტი გაიმართა.
თიბისის მოსწავლის და სტუდენტის ნაკრებს ახალი თაობის საყვარელ ობიექტებში მუდმივი შეთავაზებები დაემატა.
ბავშვთა საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით, თიბისი კონცეპტი, Mastercard და სითი მოლი ერთგულ მომხმარებლებს განსაკუთრებულ შეთავაზებას ჰპირდება.
აშშ წარმოადგენს ქართული ღვინის სტრატეგიულ ბაზარს, სადაც, ღვინის ეროვნული სააგენტოს ფინანსური და ორგანიზაციული მხარდაჭერით, აქტიური მარკეტინგული კამპანია ხორციელდება.
გაზაფხულსა და მზიან ამინდებს განსაკუთრებით უხდება დახვეწილი და განახლებულიექსტერიერი. კომპანია „ლეგი“ ახალ სეზონს სიახლეებით შეხვდა.ქვემოთ გაგაცნობთ მათ ორ ახალ ფილას: ნანო მიქსსადა ნანო აგურს.