
დღესასწაულები გვიახლოვდება და Coca-Cola ამას ტრადიციულად,განსაკუთრებული საახალწლო კამპანიის დაწყებით აღნიშნავს. კოკა-კოლას 2023 წლის სადღესასწაულო კამპანიის სლოგანია - „მსოფლიოს სჭირდება მეტი სანტა“.

„ვფიქრობ, დღეს საქართველოში ბიზნესის სექტორს აქვს ნდობა ხელისუფლების ეკონომიკური პოლიტიკის მიმართ და შესაბამისად, აქტივობაც ძალიან მაღალია, - განაცხადა დავითაშვილმა.

თიბისის მხარდაჭერით, უნივერსიტეტის ქუჩის 6 ნომერში "თეგეტას“ ახალი კომპლექსი აშენდა. ერთ ჰექტარზე „ვოლვო ქარ საქართველოსა“ და „თეგეტა მოტორსის“ შოურუმებია განთავსებული.

თიბისის ციფრულ ბანკში ერთგული ქულების მარათონი გადამწყვეტ ფაზაში შედის.

3 აგვისტოს, რაჭაში, კურორტ შოვში, სტიქიური უბედურების შედეგად დაზარალებულების დასახმარებლად თიბისიში გაიხსნა საქველმოქმედო ანგარიში, რომელშიც ჯამში შეგროვდა 775 000 ლარი.

თიბისი, კიბერუსაფრთხოებისა და ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარების რეგიონული კონფერენციის − „GITI 2023“ ფარგლებში გამართულ კონკურსში დაჯილდოვდა ნომინაციაში „IT განათლების საუკეთესო პროვაიდერი“.

ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში თურქულმა ავიაკომპანია Pegasus-მა ოპერირება დაიწყო.

პრესტიჟულმა ამერიკულმა ღვინის ჟურნალმა „Wine Enthusiast“ ქართული ღვინის სარეკლამო კამპანია დაიწყო. „Wine Enthusiast“ 1979 წელს დაარსდა, დღეს ის ერთ-ერთი ყველაზე მაღალი რეპუტაციის მქონე ღვინის ჟურნალი და ღვინის ონლაინ მედია პლატფორმაა აშშ-ის ბაზარზე, 5 მილიონიანი აუდიტორიით.

ღვინის ეროვნული სააგენტოს ხელშეწყობითა და სააგენტოს კონტრაქტორი მარკეტინგული კომპანიის ,,Red bridge” ორგანიზებით, ჰოკაიდოს პროვინციის დედაქალქ საპოროში ქართული ღვინის დეგუსტაცია-სემინარი რესტორნებისა და ღვინის მაღაზიების მფლობელი სადისტრიბუციო კომპანიის „Washidu” წარმომადგენლებისთვის გაიმართა.

ვიცე-პრემიერმა, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრმა, ლევან დავითაშვილმა „500 სტარტაპის დემო დღის“ ღონისძიებაში მიიღო მონაწილეობა.