თიბისიმ, USAID-თან პარტნიორობით, საინფორმაციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ICT) შემსწავლელი ორწლიანი საგანმანათლებლო პროგრამა დაიწყო.
საინფორმაციო სააგენტო BUSINESS TIME ვრცლად მოგიყვებათ კომპანია “მაგნოლიაზე”.
"ბაზისბანკი" აგრძელებს დეველოპერული და სამშენებლო სექტორის მხარდაჭერას.
ქართული ლურჯი მოცვის შეძენა გერმანიისა და არაბთა გაერთიანებული საამიროების წამყვანი სუპერმარკეტების ქსელებში უკვე შესაძლებელია.
საქართველოს კონკურენციის ეროვნულმა სააგენტომ, ფერმერების მიმართვის საფუძველზე, ლურჯი მოცვის ბაზარზე მონიტორინგი დაიწყო.
საავტომობილო ინდუსტრიის ლიდერმა - „თეგეტა ჰოლდინგმა", თიბისი კაპიტალის მხარდაჭერით, 20 მილიონი ლარის მწვანე ობლიგაციები წარმატებით გამოუშვა.
სულ ცოტა დრო რჩება 7 ივლისამდე, როდესაც თბილისში, თიბისის მხარდაჭერით და HT Solutions - ის ორგანიზებით, საერთაშორისო ტექნოლოგიური კონფერენცია Change Inspire გაიმართება.
სახისა და სხეულის კორექციის, მსოფლიოში ცნობილი აპტოსის ძაფების გამომგონებელი და მწარმოებელი კომპანიის - “აპტოსის“ ორგანიზებით, თბილისში პლასტიკური ქირურგიისა და დერმატოლოგიის მე-17 საერთაშორისო კონგრესი - „კოლხიდა 2023“ ჩატარდა.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს და პოლონური მარკეტინგული კომპანიის „Malinova” ერთობლივი ორგანიზებით, ქართული ღვინის ფესტივალი პოლონეთში, ქალაქ კრაკოვში გაიმართა.