თიბისი კაპიტალის სტუდენტური პროგრამის - „კემპის“ მე-5 ნაკადის გამარჯვებულები ცნობილია.
ბრენდ „ადამიანის” ინიციატივით და მასთან თანამშრომლობით თიბისი პირველი კომპანია, რომელმაც გადაამუშავა სარეკლამო ბანერები.
თიბისი დაზღვევა ავტოდაზღვევის ბაზრის ლიდერია, გასულ წელს კომპანიამ 42 მილიონ ლარზე მეტი აანაზღაურა, 2018 წლიდან კი იგი ავტოდაზღვევაში ბაზრის წილით, უცვლელად, პირველ ადგილზეა.
დივერსიფიცირებული საკრედიტო პორტფელი, როგორც თიბისი აქტივების მართვის, ასევე საქართველოში პირველი საკრედიტო ფონდია, რომლის 30 000 000 აქცია სრულად განთავსდა ინვესტორებზე.
დღეიდან ევროპასა და აზიაში მოგზაურობისას, სილქნეტის მომხმარებლები საერთაშორისო როუმინგულ ქსელში 5G ინტერნეტ მომსახურებით ისარგებლებენ.
თიბისის და VISA-ს მხარდაჭერით, Starring Georgia-ს ორგანიზებით, Black Sea Arena-ზე მსოფლიო ვარსკვლავების OneRepublic-ის, Scorpions-ის და Jungle-ის კონცერტები გაიმართება.
"სელფი", ქართული მობილური ოპერატორი რომელიც 1.3 მლნ აბონენტზე მეტს ემსახურება, გაეროს გლობალური შეთანხმებისა და UNODC-ის თანამშრომლობით შექმნილი ბიზნესის კეთილსინდისიერების სამუშაო ჯგუფის (Think Lab for Business Integrity) წევრია.
სამშენებლო პროდუქტების ჩამონათვალს, რომელთა ბაზარზე კონტროლს ეკონომიკის სამინისტროს ბაზარზე ზედამხედველობის სააგენტო ახორციელებს, მომავალი წლიდან კიდევ 101 დასახელების პროდუქტი დაემატება.
2023 წლის ფინანსური მაჩვენებლებით, ბაზისბანკის მთლიანი აქტივები წინა წელთან შედარებით 10.24%-ით გაიზარდა და 3.52 მილიარდი ლარი შეადგინა.
საქართველოს ბიზნეს ასოციაციის მიერ 2024 წლის პირველ კვარტალში გამოკითხული კომპანიების 66% აცხადებს, რომ 2024 წელს მათ მიერ განხორციელებული ინვესტიციები 2023 წელთან შედარებით გაიზრდება.