2021 წელს რადიო მაუწყებლების მთლიანი სარეკლამო შემოსავლები 0.4 მილიონი ლარით გაიზარდა და 7.2 მილიონი ლარი შეადგინა.
კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, რადიო მაუწყებლობიდან მიღებული სარეკლამო შემოსავლების მიხედვით, ყველაზე დიდი წილი - 53.7% „რადიო ჰოლდინგ ფორტუნას“ ჰქონდა. დანარჩენი კი ასე გადანაწილდა :
„რადიო იმედი“ – 9.8%;
„ქართულ რადიო“ - 5.4%;
„რადიო პალიტრა“ - 5.2%;
„რადიო ჯორჯიან თაიმს“ 3.9%;
„მდ ჯგუფი“ - 3.4%;
„ჩვენ რადიო“ - 3% ;
„მედია ჰოლდინგ აფხაზეთის ხმა“ - 2.7%;
„მედიასტრიმი“ - 2.6% ;
„ჰერეთი“ - 1.5% ;
სხვა რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლების ჯამურმა წილმა კი 8.3% შეადგინა.